Ah traggel traggel!

Dumma uppgift, så lite tid och så mycket kvar. Kommer nog bli tvungen att skicka in den halvfärdig. Som tur är ska vi bara ha gruppträff imorgon. Den riktiga deadlinen är på fredag.

Jag har förövrigt upptäckt att jag är ganska lik en ettåring ibland. Dom stoppar ju allt i munnen, reflexmässigt... Jag är också sån, shit asså, om jag får något på fingret så går det automatiskt upp mot munnen. Ibland har jag tur och så är det en brödsmula men ibland har jag otur och så är det diskmedel. Diskmedel är INTE gott. Man får inte bort smaken på timmar... Jag vet inte vad jag precis stoppade i munnen, något litet och flisigt, kanske lite anansaskal från igår. Hm.

Jag tycker att det är lite väl mycket reklam för Victoria's Secret visningen nu. Det känns lite jobbigt att se dom där amazongudinnorna strutta ner för catwalken när man vet med sig att man själv åt morotskaka till lunch och glass till middag igår... Äh, jag ska träna strax och idag har jag en kick ass fisksoppa att stoppa i mig, yes.

Nu är pausen över. So long. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Hedde

Hahaha! Vad skönt att du erkänner så där knäppa saker. Sånt skulle jag aldrig göra. Aldrig...

2009-11-25 @ 16:02:41
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: Jimmie

En liten madde hon käkar saker, som mesta dels ju smakar baken, och är du snäller så kan du få, en liten flisa att smutta på... O i skolan är hon himla later, o lämnar aldrig något åter, så därför får hon nu jobba jämt.. stackars henne som är så sämst! men fin och söter det är hon jääämt!!!

2009-11-25 @ 17:27:57
Postat av: anna

haha



gillar julklappsrimmet från din kärevän!

2009-11-25 @ 23:17:50
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0