Bad ass

Det vilar en alldeles för stor tillfredställelse över att inte göra vad man borde göra.

Gick jag upp kl sex imorse? Ja! Men bara för att gå på toa, sen gled jag ner under mitt ljuvliga duntäcke, borrade in näsan i Jimmies rygg och somnade om.

Jag måste börja köpa tågbiljett på söndagen. Jag är alldeles för snål för att inte utnyttja en köpt biljett. Då skulle jag minsann komma upp. Jag har iofs börjat skönja ett visst mönster... Mina jobbhelger brukar resultera i en skolkmåndag. Det som ändå är underbart med högskolan är ju att inte allt är obligatoriskt. Det är ingen som blir putt om man är borta och de flesta föreläsningar kan man läsa sig till i kurslitteraturen.

Just det... kurslitteratur... måste köpa den... nu....

Kommentarer
Postat av: anna

skola...själv ligger jag efter i min distanskurs. MEN STRESSIGA UTSTÄLLNING OCH SJUKDOM vill jag skrika till mitt försvar.

2009-11-09 @ 18:44:13
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0