BUS - en heltidssyssla


Jag kämpar och kämpar. Min hud vill bara vara vit! Jag har dragit på ca 4 lager med brun utan sol (BUS) och det syns knappt. Jo, för mig syns det, jag blir inte ens så här brun på sommaren. Jag hade ändå börjat känna mig rätt hoppfull om min bränna, snart kommer den, den syns nästan... Så idag på träningen klappade Mayra mig på axeln och sa "Madde, du får sola lite innan fotograferingen imorgon". När jag berättade om mitt BUS-ande skrattade alla. "Jag jobbar på det!"

Det enda som gör mig knall-artificiell-brun är solduschar. En sån där när en hudterapeut står och sprutar med en air brush mot en. Men då blir man så jätte-super-mega-brun. Det ser ju HELT fel ut på en liten blekis som jag nu mitt i vintern.

Blek och skön, jag kör på det jag.


 

I morgon kommer Eskilstuna-Kuriren till vår träning. Dom ska göra ett repotage om oss. Grym publicitet! Det känns lite pirrigt. Vi måste verkligen vara på topp. Vi kommer antagligen fotas i sambadräkter. Så får hela Eskilstuna se min bleka lekamen.

 

Natti natt!


Kommentarer
Postat av: anna

grymt!

2009-11-03 @ 13:06:27
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0