E-kuriren avklarad

Så gick ytterliggare en dag... Skolan var lika trälig som igår men jag känner att jag har börjat greppa kursen lite mer nu. Det är ett gäng killar som går den här kursen med oss. Dom är såååååååååå störiga! Dom ska kommentera allt och dra onödiga pralleller till saker som inte har med något att göra så att varenda föreläsning tar 30 minuter extra. Idag skulle vi få sluta lite tidigare och läraren var klar i uttalad tid men då satte dom där jäpparna igång... SUCK!

Lunchade med Helena på den så kallad "Slaffspastan", pasta med valfri sås och salladsbuffé för 45 kr. Jag gillart!

Eskilstuna Kuriren var ju som sagt på vår träning idag. Vi gjorde bra ifrån oss tycker jag. Det var två tjejer som skulle ha sambadräkter på sig för bildernas skull. Jag var inte en av dom... I alla fall inte förns i sista minuten. Mayra hade råkat glömma sin sambabikini i Stockholm och den hon hade här var för stor så hon slängde sig över mig, "Här Madde, byt om, NU". Det känns pampigt att ha dom där fjädrarna på huvudet och dessutom klackskor. Lilla jag får känna mig ståtlig som en Amazon.

Bilder kommer i tidningen på fredag (ihhh). Måste klippa ut! Scrap book!

Nu har jag ätit nyttig mat till middag. Ångkokt broccolli och kyckling (och en liten klick chili bearnaise, mums). Jag har lärt mig själv att ångkoka utan ångkok. Jag är så fiffig! Säg till om ni undrar hur jag gör.



Haha, jag ser skallig ut! I'm working the krans!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Hedde

Åh, då hoppas jag det kommer på nätet också, så man får se! Och ja, jag vill veta. Hur gör man?

2009-11-03 @ 20:48:26
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: anna

ja hur gjorde du?

grymt med tidningsbevis på att man ens funnits!

2009-11-03 @ 21:06:41
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0