Fredagen!

Självklart blev fredagskvällen helt underbar. Annas utställning var fantstisk! Förfesten till efterfesten heltrevlig. Efterfesten sjukt rolig. Vi sambatjejer rev av en lambada. Sen körde jag ett solo, look at me (ni får faktiskt stå ut med att jag blir sån efter en flaska bumpa)! Annas mamma var i gasen hon med. Hon ägde dansgolvet! Jag trillade hemåt vid tre men hade kunnat köra lite till. Peppen satt i från morgon till morgon =)

Jag och konstnärinnan...

 

Inte Nasse känner ni ju redan, här med sina vänner Apa med krona, Gorillan och Orangutangen (som kommer att få bo hemma hos mig, hurra). Sen här nedanför ser ni två fina ludna apor till, räven och alla de små orangutangerna som satt i bur och var ledsna.

 

Stackars! Vi måste rädda dom!

 

Svåra konstkritiker?

 

SKÅL och GRATTIS ANNA!!!




Kommentarer
Postat av: anna

tack att ni ville komma och vara glada med mig!

<3

Fin bild på oss vid buren, den vill jag ha i stor fil så jag kan printa ut.

skumpaansiktet var kanske inte t-shirtmaterial, och inte min mammas moves heller:)

2009-11-22 @ 19:31:07
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0