Höll jag dagens agenda?

Nä.

Det där exjobbet lästes igenom men det blev inga örhängen och inget skrivet. Jag intalar mig själv att allt löser sig nästa vecka när jag kan lägga full fokus på skola skola skola. Jag skulle vilja börja denna skolvecka med en STOR fika på Smak eller ännu hellre Tingsgården. Mmmm, kaffe och kaka! Girls, I know you're with me!

Dagens träning var smärtsam. Första gången vi sambade med klackar (och vilka klacker sen...). Jag har fått låna ett par fantastiskt snygga svarta lackskor med ca 12cm klack. Ni ska veta att det känns i vaderna! Kramp kramp!

Intervjun med tidningen Folket flöt på bra. Känns kul att vara med i två tidningar på fredag. Hoppas att det kan sälja våra sista biljetter.

Shit, jag har inte ens hunnit börja bli nervös ännu. Det kommer komma som en chockvåg imorgon skulle jag tro. Nagelbitade, blek hy, kallsvettning, rullande ögon och magknip. Ooo så härligt.

Efter showen ska jag börja blogga om lite andra saker. Annars får jag väl börja kalla bloggen "Det sambade jag kanske". Men ni får läsa om skakande rumpor, pärlor och fjädrar ett tag till.

Puss och natt!

Kommentarer
Postat av: anna

DET BLIR GRYMT!

har jag skrivit exakt det här en gång förut? i sånna fall, förlåt min ensidighet

2009-11-05 @ 11:58:13
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0