Imorgon då jäklar!

Som min vän Hedvig sa... "Men imorgon, så jäklar, inte sant?"

Japp, imorgon är det slut på dom här trötterifasonerna! Jajamensan!

Jag sitter och läser en forskningsartikel, äter godis och tittar på Gladiator samtidigt. Det flyter på bra. Jag har varit sjukt sugen på saltlakrits i flera dagar, jäklar vad gott det är! Kroppen känns trött men skön efter träningen. Jag har fått blåmärken där mina vadmuskler fäster ner mot vristen. Jag tror att träningen kanske har varit lite hård för dom. Blåmärkena börjar svartna, ser inte särskilt vackert ut, tur att det inte är kort-kjol-och-bara-ben-väder.

Musklerna får vila imorgon. En fotograf kommer för att ta lite tjusiga bilder på oss i dansgruppen och det lär ju ta lite tid, hehe, vi hinner nog inte köra några benmördarövningar imorgon i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0