Ljuvliga onsdag!

Tack tack tack Mälardalens Högskola! Onsdagarna är alltid lediga, såvida vi inte har någon gästföreläsning eller nått. Dom har valt att lägga vårt schema så och det är så skönt. Som en minihelg mitt i veckan.

Dagens agenda.

Läsa igenom ett exjobb till ett seminarium imorgon.

Köpa guldörhängen som är stor men lätta (till showen)

Skriva lite på det som behöver skrivas på

Generalrep kl 16.00 - ????

17.00 Tidningen Folket kommer till repet (snacka om att vi kommer bli lokalkändisar här)


Jag sov helt galet tungt inatt. Somnade någon gång efter tolv och vaknade först kl 10. Jag kände mig helt groggy, nästan bakis. Jag råkade precis ta flytande tvål på min tandborste istället för tandkräm... har nog inte riktigt vaknat ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0