Lördag!

Min lördag var toppen! Stros på stan, fika med stort kompisgäng, middag hos David innan det bar iväg mot Nyman och fest.

Jimmy Choo för H&M. Vilken jäkla hysteri. Folk var indelade i grupper, varje grupp fick 10min på sig att shoppa i specialdelen där skor och väskor fanns. Jag fattar inte tjusningen med att äga ett designerplagg från H&M! Om du vill ha ett par Jimmy Choo-skor, spara pengar och köp den äkta varan! Hur roligt är det att ha ett par från H&M? Tuuuuuuusen andra tjejer kommer ha exakt samma likadant! Trist!

Oj oj oj, killar vet verkligen hur man laddar inför en fest... TV-spel...

 

I en annan lägenhet några timmar och ganska många vodka and tonic senare...

 

David och Jimmie i toppform! Notera hur icke PK Jimmies t-shirttryck är... Barn med cigg och höna?

 

Inte min man men en underbar man =)

 

Stämningen börjar bli lite väl på topp... "Kast med liten Madde" var en av kvällens aktiviteter.

 

Tack Micke och Helena för en underbart rolig fest!

 

Idag är det mjukissöndag och vi åt precis frukost-lunch. Mjukisarna är på likaså morgonrocken. Nu ska vi äta Ballerinakex och titta på Heroes. Peace out!


Kommentarer
Postat av: anna

det låter underbart med heroes, aj lajk it.

SNART ÄR DET FEST IGEN! OM BARA FEM DAGAAAAAAAAAR

2009-11-15 @ 19:43:51
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0