Märsta...?

Ja, jag kom hem till Stockholm sent som fan på fredagen och var galet trött på lördagmorgon när jag skulle pallra mig iväg till jobbet. Jobba jobba, dagen sprang förbi.

Hem snabbt efter jobbet och äta lite mat för sen skulle jag iväg till Märsta för att uppträda på den där välgörenhetsgrejjen. Stackars Jimmie, jag var inte mycket till sällskap den här helgen.

Showen gick bra, så bra att det var flera stycken som kom fram till oss efteråt och ville boka oss till olika events. WOW! Man vet aldrig vem som sitter i publiken...

Vi fick skriva våra första autografer också. HAHAHA. Vi trodde killen drev med oss, men det gjorde han inte. Man kan ju tro att killen var 7 år eller att han var lite efterbliven eller något men så var icke fallet! Det var en kille i 18 årsåldern som seriöst ville ha våra autografer. Sjuuuuukt... eller... Baaaaallt!

Efter att vi hade fått mat som betalning för sveda och värk ( =P ) satte dansen igång igen. Vi dansade och dansade. Det var ett gäng alldeles för fulla, unga och skanky brudar där som störde lite men men... Vi hade en toppenkväll. Sen fick jag skjuts hem till dörren innan gänget åkte vidare till Arlanda för att lämna av Henke, vars flyg gick vid sex. Snacka om sista natten med gänget för hans del!

Mums med MAT och COLA!

Malin skriver sin första autograf!

Låt inte berömmelsen stiga dig åt huvdet nu min Åländske vän =)

Vi tillsammans med våra fans...


På dansgolvet!

Intrikata moves...

Hemfärd! Stämningen var självklart fortfarande på topp!





På söndagen jobbade jag igen (suck) men efter jobbet fick jag komma hem till ett dukat middagsbord och söndagsmys av högsta kvalitet!

Kommentarer
Postat av: Malin

roliga bilder,rolig kväll!

jag lät nog berömmelsen stiga mig lite åt huvudet tror jag ;)

2009-12-01 @ 11:38:58
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: anna

lovely!

2009-12-01 @ 15:08:33
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0