Myror i brallan

Fy vad det är tröttsamt att sitta på föreläsning. Efter 10 minuter blir jag otålig och mina ben vill röra på sig.

Föreläsningen idag var realativt givande. Jag hade inte missat mycket om jag inte hade gått men det var trevligt att vara i skolan bland alla fina människor igen.

Nu har jag ätit lunch lagom till Sjunde himlen. Jag har någon slags hatkärlek till det programet. Jag kan liksom inte låta bli att titta. Men mellansystern är verkligen ful och jobbig. Men det blir väl så om man ska vara syrra till puman Jessica Biel.

Jag har köpt hem färsk ananas. Det är så gott! Men det är lite pyssligt att rensa den. Den godaste och sötaste ananasen är den där blasten nästan är mögglig. Låter kanske lite nasty men det är sanningen.

 


Kommentarer
Postat av: Marielle

Nej Madde inte Sjunde Himlen, inte hatkärlek bara hat! Usch hemsk serie!!

2009-11-24 @ 13:04:14
Postat av: Agnes

Lucy är ju inte ful! Eller... hon är söt när hon är liten, sedan går det kanske lite utför.

2009-11-24 @ 18:31:55
URL: http://www.agnesgunther.com
Postat av: malin

Man vet att man har tråkiga skoluppgifter som man gör allt för att skjuta på ifall man ser på Sjunde himlen. För skulle man se på det för att man är insatt och faktiskt tycker det är bra, bör man uppsöka hjälp av något slag.

;)

2009-11-26 @ 00:24:09
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0