Om igen!

Vaknade och insåg att jag hade popcornkärnor över hela köksmattan. Det blev lite rörigt när jag ambitös som fan började poppa popcorn kl fyra i natt... Errhm...

Idag var det fest hos Marcia. Den började redan kl 15 så det kändes ungefär som att jag sminkade av mig, sov, åt frukost, drog på partysminket igen och iväg.

Det var toppentrevligt på kalaset. Massor av god mat och en chokladkaka som inte var utav denna värld, MUMS! Det blev tokmycket dans ikväll igen. Känns som att jag dansar mig igenom alla mina dagar här, inte helt fel faktiskt. Jag kom ifrån festen strax efter tolv, shit, hur många timmar blev det? NIO! Lång fest, bra fest!

Ett riktigt kalasbord!


Teknikens under! Skypesession med Marcias familj i Mocamique.


Det blev ett väldans fotografeterande =)

Kommentarer
Postat av: Hedde

Låter som du haft en fin helg du! Vad ska du hitta på luciahelgen tänkte du? Funderar på o komma o hälsa på er. Kramen på damen.

2009-11-22 @ 20:59:56
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0