Rackarns!

Jag gjorde klyftpotatis till min matlåda imorgon, jag glömde bort klyftpotatisen till min matlåda imorgon. 10 minuter för länge i ugnen didn't work wonders... Bajs. Den smakar ganska okej, lite rökig efterton bara. Jag får nog inte cancer av att äta lite halvförkolnad potatis. Jag har väl stoppat i mig värre saker i mina dar. Hö hö!

Träningsvärken efter vår styrketräning igår var påtaglig idag på dagens träning. Tack och lov gjorde vi inga 90 grader idag. Då hade jag fått skämmas. Jag som var så kaxig igår.

Nu måste jag ge mig in ett så jävla dödstristtråkigt exjobb. Något om den tekninska illustrationens signifikans i bla bla bla... Zzzzz... Hon som skrev det är en A-klassens torrboll.

Jag är trött. Jag kanske råkade läsa till tre igår natt. Kanske... Högst troligt. Jag tänker inte ens plocka upp boken ikväll för då fastnar jag igen.


Wolli bolli!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hahaha rolig läsning! Usch för teknisk illustration!

2009-11-11 @ 23:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0