Skokartong...

Skokartong har ju inte med någonting att göra förstås. Ibland kommer jag bara inte på en rubrik och då kan man väl bara dra till med något tycker jag.

Jag har träningsvärk i ryggen. Kom hem från träningen för ett bra tag sen. Vi har fått ett helt fantastiskt uppdrag som går av stapeln i Januari i Stockholm. Jag berättar mer sen, det måste få sjunka in i mig först. Men det är helt fantastiskt stort, roligt och prestigefullt!

Nu ska jag slänga mig över en forskningsrapport på inglisch. Började läsa den men jag fattade inte riktigt vad den handlade om och orka ta upp lexikonet! Nu ska jag läsa en annan som handlar om museibesökares rörelser. Mm. Sen ska jag ta och skramla ihop någon slags analys av den innan kl 13 imorgon. Deadline är egentligen kl 16 men då är ju jag och gruppen uppe på scen och underhåller under Demokrativeckan här i Eskilstuna.

Jobba jobba.

Kommentarer
Postat av: Hedde

Hihi. Den har jag också analyserat. Åh, vad spännande med det där i januari. Så nyfniken! Kram på dig från ett stormigt Skaune.

2009-11-18 @ 21:22:05
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0