SnurreduttOnsdag

Jag sov obekvämt inatt. Jag hade snurredutter eller "knorvlar" i håret för att det skulle bli lockigt till showen idag. Jag började dagen med att svänga ihop den där analysen jag började med igår. Sen var det bara till att skynda sig till Munktellarenan där vi skulle uppträda. Ett fasligt piffande senare stod vi ännu en gång på scen. Denna scen... Den var liten liten liten och så var den uppbyggd av flera lösa sektioner som åkte isär när man dansade. Dessutom var den täckt med en filtduk som gjorde motstånd mot varje rörelse man ville göra. VOJ VOJ VOJ!

Malin har proffsiga värmespolar... Jag fick klara mig med mina knorvlar.

Mamma, jag vill ha Babyliss värmespolar i julklapp!

 

Självklart kammade jag ut håret. Jag sprang inte runt med 4 lockiga dreads om det är det ni tror.

 

Ut på scen! Fort fort! LinslusHenke gjorde allt för att vara med på ALLA bilder.

 

Mayras gullunge Malin ville ju självklart också vara fin som vi. Men hon fick vänta tills efter showen.

 

JA, jag åt med sked, det gick fortare så och sparade disk.

Nu har jag ätit min middag. Lax, quinoa och broccoli. Det var gott det! Nu måste jag ge mig in i att ge konstruktiv kritik på 6 stycken analyser. Hetsigt att ha en kurs på helfart på bara 4 veckor istället för på 5. Error.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Va fina o duktiga ni e! Ja e såå stolt!! :)



Haha "error" den var bra!

2009-11-18 @ 21:00:54
Postat av: malin

Bra actionbild, den ska jag sno :)

Jag blev hungrig igen då jag såg din laxportion. Men nej, inte kvällsäta eller annat fusk, det får vänta tills 13 januari eller när det nu var.

2009-11-18 @ 22:35:23
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: anna

duktiga och SNYGGA!

2009-11-18 @ 22:37:45
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Jimmie

Scener som faller isär skapar spänning. Vaktmästarna på munktellarenan är, om ni inte visste det, tidigare chippendales och visste därför precis hur de skulle skapa det lilla extra. Jag vill också ha värmespolar, förresten. Kommer nog inte använda dem men jag gillar att hamstra.

2009-11-19 @ 11:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0