Tillbaka i Gråtuna

Jag har precis landat i Eskilstuna. Här var det grått och trist. Men en rolig sak var att mina efterlängtade lackbyxor låg och väntade på mig i postfacket. Men... Hm...

Dom satt inte riktigt som jag ville. Dom är precis lite för stora. Rynkar sig kring knäna istället för att vara skin tight. FaAan. Man ska inte vara modig och köpa saker på internet! Nu är ju frågan om jag orkar skicka tillbaka dom eller om jag bara ska nöja mig, kanske ge bort dom till någon som är lite större eller nått? Sen måste jag ju säga det att jag är lite puckad ibland. Byxorna kommer från märket Vila. HAHA, jag reflekterade inte alls över det när jag köpte dom. Vila finns ju liksom här runt husknuten. Jag brukar aldrig gå in på Vila. Tji får man minsann! Förhoppningsvis säljs inte just dom här byxorna i Sverige, hoppas hoppas, om dom inte finns här kommer allt att kännas lite bättre.

Lilla pluttiga jag...



Kommentarer
Postat av: anna

liten o söt!

2009-11-16 @ 16:49:22
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Jimmie

Lille plutt tog ett skutt, köpte lack till sin klack, tyvärr var de slappa, lillan börja stampa! Tillbax till butik, ingen panik! Snygg som få må ni trå för min fru är bäst ändå!



Tränar julrim. Puss

2009-11-16 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0