Totalt virr!

Jag är helt överrumplad av vår nya kurs Vetenskap och design. En total teorikurs där vi ska analysera forskningsrapporter och gamla exjobb. Vår lärares knashetsiga genomgång imorse fick mig att känna mig som en liten hjälplös sälkubb precis innan klubbslaget i huvudet kommer. Efter den här kursen kommer min hjärna flutit ut och färgat marken röd och kletrosa...

Hur ska jag klara det här nu då???

 

 

Igår gjorde jag i alla fall en rolig sak. Jag beställde ett par svintuffa lackbyxor från Asos.com. Jag har pejlat in dom ett bra tag nu. Om jag inte hade köpt dom hade jag ångrat mig i evigheters evighet (eller kanske lite kortare). Titta! BALLA!

 


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hehe, högskolan sure sukks. KY FTW!

2009-11-02 @ 14:45:53
URL: http://www.agnesgunther.com
Postat av: anna

oj oj OJ!

Vilka hetingpants!

men dom passar inte ihop med klubbad säl, så håll hårt i huvudet!

2009-11-02 @ 15:21:46
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ojoj låter ju som en kulpåhjul kurs...ja e glad att ja inte går kvar när det gäller den biten! Men er saknar jag!!



Byxorna från asos verkar gryyymt snygga! Asos e mycket mycket bra, good stuff!!

2009-11-02 @ 17:52:44
Postat av: Jimmie

Gud, vad söt fru jag har! Men ve du, sälar är söta och snälla. Även på insidan. Det är inte du. Du kan vara ond. Mycket ond... men du är söt.

2009-11-02 @ 22:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0