Trött

Jag är i huvudsak en väldigt positiv glad typ. Men ibland blir jag trött. TRÖTT TRÖTT TRÖTT!
Ja, trött på allt i allmänhet. Igår och idag är tröttdagar.

Kände mig inte det minsta pepp på träningen igår. Jag ville verkligen känna mig pepp men jag kunde inte locka fram den känslan hur jag än försökte.

Efter träningen var jag trött på min övernyttiga matregim. Jag köpte chips och Cartd'ors Straccialtellaglass. Sen var jag trött på att försöka vara duktig i skolan (hade någon ambition om att ta tag i veckans uppgifter tidigt) så jag skapade mig en ny tv-seriebesatthet, Glee (värme för själen hos en musikalälskare). Sen var jag trött på att äta med måtta och åt upp hela chipspåsen och mer än halva glasspaketet, det var underbart. Sen var jag trött på att gå och lägga mig i tid så jag var uppe till fyra.

Imorse var jag trött på skolan och sov till tolv istället för att gå på föreläsningen, skönt men lte ångest börjar växa i ett hörn av min kropp. Skolan... jag gör det jag ska men inte mer!

Nu ska jag faktiskt ta tag i skolan, trots att jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Hedde

Åh, men så där är det ibland. Och jag kan lova att du har såna dagar mer sällan än de flesta. Men imorgon, så jäklar, inte sant?

2009-11-23 @ 16:43:39
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: malin

jag är också trött. orkade inte med forskningsartikeln.. men vi skall bota vår trötthet med FIKA :)

2009-11-23 @ 23:13:42
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0