6 av 9 BLÄ

Alla ska äta tacos ikväll... Jag har varit sugen på tacos hela veckan. Jag var sjukt opeppad på min kyckling med rotfrukter i ugn och tzatziki. Jag var verkligen beredd på att min mun skulle bli arg på mig och säga blä. Men så blev det inte. Fy tusan vad gott det var. Min mun var tydligen inte lika knusslig som hjärnan.

Det gnistrar om min mat =)

Mätt och belåten och skit på tv. Som vanligt på fredagar. Vad är det för fel på tv-bolagen? Jag har inte för avsikt att titta på när Peter Jhide töntar runt. Idolerna som jag är intresserad av att se är för få. Jag tänker inte plåga mig igenom dom andra, typ han Rabbi? heter han så? (kålrabbi...?), aja, hur äckligt är det inte med vuxna män som har bebisröster? Som klippt och skuret ur något från Twin Peaks, skumt och skrämmande!

Näpp, jag ska äta Lindtchoklad och titta på film!

Kommentarer
Postat av: anna

jag ska ha klyftpotatis i mig nu. och se nya pixar, up!

jag är frisk. jag vill ses nästa vecka föritusan! kram

2009-10-23 @ 20:39:22
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Hedde

Har aldrig heller riktigt fattat grejen med han Rabbi... Fördelen med att se avsnittet efteråt på datorn - bara snabbspola sig igenom allt tråkigt/pinsamt/dåligt!

2009-10-23 @ 21:49:17
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0