Be cool stay in school

Fy tusan. Jag vill ju knappt blogga, har inte gjort mycket kul idag. Jag har ju bara suttit på min rumpa framför en dator hela dagen. Jag sitter här ännu. Jag jobbade ordentligt mellan 10 och 15 ungefär men nu har jag suttit och gjort affisch till vår sambashow de senaste timmarna. Det var roligare. Jag tog Malin med mig i fördärvet (inte för att hon var särskilt svårövertalad...) och Kristina har svårt att låta bli att komma och hjälpa, titta och tycka. Malin sitter och fixar en härlig utsmyckning. Jag gör någon sorts grund. Så här ser den ut än så länge...




Kommentarer
Postat av: anna

lookin good!

2009-10-22 @ 22:58:03
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0