Berocca, check!

Illamåendet släppte men huvudvärken ligger och lurar någonstans i bakgrunden. Den bara väntar på att jag ska få vätskebrist eller nåt, då dundrar den fram.

Jag köpte mig ett stort paket Berocca. Stärker både kropp och sinne. Sägs vara bra när man behöver fokusera extra mycket. Det återstår väl att se. Smakar gott gör det i alla fall. Som Fanta men utan allt socker (men det är väl en massa konstiga sötningsmedel i men det ORKAR jag inte bry mig om).

Nu, hungrig, äter för snabbt och bränner mig på tungan. Dagens middag, pastasås (inspirerad av ett recept min arbetskollega och vän Malin berättade för mig en gång för längesedan) med tonfisk, creme fraiche, tomater, lök och gräslök och till det pasta . MUMMA!


Kommentarer
Postat av: anna

jamen torsdagslunch funkar bra, så hinner man jobba på i veckan! ska fundera ut ett ställe jag kan äta på bara. BESVÄRLIG! Men kanske ming?tjippelipps

2009-10-26 @ 21:40:25
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0