Bussirritation

När jag åkte bussen hem igår blev jag minst sagt irriterad.
Det kom på två killar, dom började leta plats, det var rätt fullt. Framför mig var det två säten som var fulla med väskor och kläder. "Är det dina grejer?" Frågade killarna, nej sa jag... Dom började plocka upp grejorna som låg där upp på hatthyllorna, jag hörde dom prata om att dom tyckte att det verkade konstigt att någon hade glömt dom, "Kanske den som sitter där är på toaletten" sa jag. Då vänder sig en utav de där äckliga människorna om och replikerar "Eh (hånleende) det finns ingen toalett" Han tittade på mig som att jag var den mest puckade bruden i världshistorien. "Finns det inte? Inte ens längst bak? Det brukar alltid finnas på dom här bussarna" sa jag och kände mig rätt trampade på. HURRA, då kommer tjejen som hade platserna, från toan. "Var är mina saker?" frågar hon "Vi la upp dom på hyllan" "Men jag behöver dom...". Nu kan man ju tycka att det verkar naturligt att killarna skulle fråga om hon sitter där också men näe, dom bara sätter sig ner på de två platserna. Tjejen blir tvungen att "Asså, jag sitter här..." Vilka jävla reetards.

Jag blir inte arg men jag blir rriterad på översittaräckel!

Kommentarer
Postat av: anna

det är då man ska ha kniv

2009-10-03 @ 20:16:53
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0