Dripp dropp

Det droppar från mina element. Inuti. Dom blir inte varma för jag måste tömma ur luft ur dom men vet inte om jag kommer lyckas få brunt elementvatten över hela lägenheten... Hmm. Dessutom måste jag skaffa en särskild liten nyckel från typ Claes Olsson eller Biltema eller något annat händigt varuhus för att kunna göra det överhuvudtaget. Kanske jag bara lägger mig till med "hjälp-den-stackars-blonda-tjejen-som-fryser"rösten (hur fan låter den?) och ringer och ber fastighetsskötaren att komma. Charmen med hyreshus...

Jag har någon ambition om att komma upp riktigt tidigt imorgon. Vara i skolan vid åtta kanske? Jag har lite att jobba ikapp. Sen så måste vi sambatjejer gå och fixa med affischen imorgon, kolla var man kan trycka ut den, kostnader och sånt. Det kommer ju stjäla lite tid från skolarbetet och jag har inte mycket tid att bli bestulen på. Men jag tycker ändå att det är lite charm i att snubbla över mållinjen i sista minuten. Living on the edge you know!

Nu dags för en dusch och sen tror jag att Herr Hugh Jackman ska få underhålla mig. Har Wolverine som ligger och väntar på datorn. Måste göra matlåda till imorgon också... Blir något vegetariskt... Chili con carne utan carne...?

Kommentarer
Postat av: Hedde

Ring för sjutton! De kommer så gärna o fixa elementen, det tror jag nog.

Jag vill tillbaks till Eskilstuna och samban och alla fina människor nu! Behöver bara en lägenhet! Har du något tips så säg till. Puss!

2009-10-22 @ 15:48:21
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: anna

chili sin carne!

2009-10-23 @ 20:24:41
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0