Experiment

Hej mina vänner! Jag har ju inte bloggat på hela dagen, åh, dåligt dåligt av mig... Dagen i korthet...

Kursråd i skolan (möte mellan lärare och elever, mycket otillfredsställande)
Upphämtning av allt jag beställde igår (allt blev svinsnyggt och såg hur proffsigt ut som helst)
Samba 12-17
Äta och pyssla lite hemma

Jag har precis experimenterat med min brun utan sol. Hoppas att jag får fin färg nu. Man måste tydligen vara lite gyllene och tjusig när man uppträder i sambabikini. Min vanliga mellanmjölksfärg duger INTE! Jag blir alltid så orolig för att jag ska bli alldeles fläckig när jag smörjer på den. Man vill ju inte se ut som en flammig aprikos (Kizzie någon, blä, ser ut som att hon har badat i bajs). Men jag har bara fläckat mig själv en enda gång så jag borde sluta oroa mig.

Snygga trycksaker på en hiskeligt ful plastmatta som täcker hela min lägenhet... Jag önskar mig ett trägolv i examenspresent... gärna en tvåa i midsommarkransen runt det också.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha kursråden "mycket otillfredsställande"...uscha uscha förstår varför :)

2009-10-29 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0