Hej torsdag!

Godmorgon!


Idag ska jag göra en så kallad långpanna. Det tenderar ju att bli så för mig då jag alltid skjuter upp allt till sista minuten. Idag ska det där smileyomslaget bli halvklart så jag inte behöver skämmas på delredovisningen imorgon. Teboxen ska bli HELT klar idag. Vi ska prata med Amerikatt kl 21 så jag kommer väl inte vara hemma förns vis 23 eller så, dios mio. Jo men en 13-timmarsdag är väl en piece of cake? Då får man bulla upp med mat. Två matlåder följer med, en macka, ett äpple och en satsuma. Satsuma, dagens ord, grymt bra ord, sug på det u:et ni!

Kommentarer
Postat av: Hedde

Långpanna? Det var ett nytt uttryck. Ville de där elaka amerikanerna inte gå med på att "träffas" tidigare? Fy, fy. Kör hårt idag nu!

2009-10-15 @ 10:34:55
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: Elle

Ja blä för långa dagar! :)

2009-10-15 @ 10:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0