Hello America!

Nu har vi Skypat med Amerikanerna. Det var nästan lite läskigt. Jag blev lite svettig i början men det gick bra.
Det visade sig att det inte var dom som var pretton utan deras nazi till lärare. Hon verkade vara en riktig ragata.
Nu är vi på banan igen i alla fall. Ett till problem: vi måste göra en film om det här projektet, jag och Robert
filmade oss själva med mobilkamera medan vi försökte ge konstruktiv kritik på engelska. Ett skämt e vare vare e...

Det kommer säkert upp på You Tube och sen kommer det ligga där i all evighet och jag får skämmas i evigheters
EVIGHET...

Vad fAAn säger du? Nä, det var INTE jag som var med i det där DÅLIGA you-tube-klippet!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja det verkar som hon är lite nazi på riktigt. En av våra amerikaner envisas med en tebox i svart rött och vitt som påminner lite väl om flaggorna som vajjade i tyskland på 40-talet. Vi påpekade detta, men vår amerikan sa att han fått bra kritik på just denna lådan; något som tydligen ytterst få i deras klass fått på sina förslag, så nu vill han gärna jobba vidare på den. Det verkar bli svårt att komma överens...

2009-10-08 @ 22:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0