Huggtänder på dass

Nu har jag och Jimmie besökt Stockholmsmässan.
Jag tycker egentligen att det är rätt trist på mässor men Jimmie blir glad om jag går brevid och säger... ooooh och aaah. Vin -och matmässan gillar jag iofs. Otippat! Jo en sak var kul på den här hus -och hemmässan. Dom där som gjorde alla dom där kossorna i olika färger som konst förut. Dom hade gjort en liten installation med en massa knäppa toaletter. En toalett var ett monster. Den hade huggtänder. Den hugger bajset. Sen var det en toa med hål i, många många hål. Inte så praktiskt. Det kommer bilder =)

Nu är vi i Örby och ska äta grillkorv med pommes med far, mor och bror. Fabuloso.

Igår var jag ju på Viva Brasils resturang... det kommer bilder... och historier... sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0