Klotter

Föreläsningen kändes så låååååååååång idag. Jag satt bara och kollade på klockan hela tiden. Den var ju egentligen intressant, handlade om tryck och kretivitet och annat matnyttigt. Kan tänka mig att det har med fredagsrastlösheten att göra. Det enda man kan tänka på är den stundande ledigheten, galej, vin, kjol eller klänning? God mat... Jag tog tillfället i akt och klottrade lite, då går tiden fortare och jag lyssnar ändå bättre medans jag ritar. Det brukar bli sagobilder med mycket hår och växtlighet när jag klottrar och det blev det idag med.


Nu tänker jag gå och köpa ett rött läppstift för det bör varje kvinna ha har jag hört.
Sen, bussresa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0