Kräka?

Nä, räka förstås. Svängde ihop min smarriga pastasås med räkor, grädde och annat gott. Tyvärr hade jag inget vitt vin att ha i. Det är ju det som gör susen!



Måste tipsa om ett program på TV4, Inlåst. Dom har låst in ett gäng unga kriminella som om dom fortsätter med sitt kriminella leverne antagligen kommer hamna i fängelse. Dom sitter i fängelse i 12 dagar med ett gäng gamla kriminella som ska fungera som mentorer. Sjukt spännande. Man får inblick i hur dom där kaxputtarna tänker. Man vill ju bara krama och klappa tills dom blir hela människor igen.


Kommentarer
Postat av: anna

ja det vill jag se. jag vill ha kaka först

2009-10-09 @ 17:14:26
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0