Men hallå vädret!

Nu har det ju fått spel! Det piskar därute! Regnet bara öser ner.
Ursäkta Vädergubben, har du tänkt på att vissa kanske inte tog med sig ett papraply i morse?

Tänk... om jag hade pengar och om jag hade varit ledig hade jag kunnat vara här på Kyparissias strand,
Peleponesos, Grekland. Där är det fortfarande 25 grader varmt.

Här har jag spenderat en massa soliga bekymmerslösa dagar. Club Sandwich och färskpressad juice i strandcafét...   
Inte belgisk sockervåffla med chokladsås och chokladglass som min kära svägerska gärna trycker i värmen,
helst en gång om dagen. Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår till fullo din svägerska. Mums!

Men allvarligt Madde, det här vädret, det är ju görmysigt! Mm, som gjort för att mysa.

2009-10-01 @ 18:18:03
Postat av: anna

hagel!

2009-10-02 @ 00:07:00
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0