Morni'n

Uppe med tuppen! Jag hade ju glömt att skriva ut både det ena och det andra till redovisningen idag så det var bara att pallra sig upp ca en timme i förväg. Jag garderade mig för att skrivaren skulle bråka igen men icke. Så nu fick jag plötsligt tid över. Det var väl skönt för mig?

Idag är det fredag och vi vet ju alla vad det innebär (speciellt en vän till mig och hennes kille, ni vet vilka ni är), FREDAGSMYS! Nu är det slut på veckan och dags för FREDAGSMYYYYS! Den där delicatobollen som legat och ropat på mig hela veckan ska nog få en trygg plats i min magge.

TJIPP!!!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Va delicatoboll!!!! Ge mig!! :)

2009-10-16 @ 15:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0