Nya tag en tisdag

Idag börjar mitt nya liv igen. På en tisdag, kanske lite okonvetionellt. Den här veckan måste jag bli halvklar med två stora uppgifter, helt klar med det där USA-projektet och skriva en liten grejja. Sen så är jag någorlunda på banan igen.

Igår på samban började vi prata om att hyra teatern här i Eskilstuna, om tre veckor redan, och ha show. Vår tränare skulle ringa och kolla hur det såg ut så inget är klart ännu. Men om det nu blir så är det alltså dags att dansa i inte mycket till topp och kortkort igen = inga galna 450g ostbågeutsvävningar de närmsta tre veckorna. Så det här blir ju också en del av mitt nya liv. Förövrigt måste jag börja laga mat igen. Jag har levt mestadels på mackor, youghurt och pasta pesto de senaste veckorna. Jag skriver ju bara om mat här när jag gjort något snajdigt :)

Så... riktig mat och skola var väl kontentan

Jag, Malin och Myra

Den här bilden har jag snott från Malins blogg. Så här tjusiga var vi efter vår show i Maj (maj!!!).

Det är bara till å ligga i nu!


Kommentarer
Postat av: Hedde

Åh, så himla fina ni är! Några ostbågepåsar ska du väl kunna käka med gott samvete så mycket som ni tränar. Det tror jag allt! Lycka till med nya livet och alla skoluppgifter!

2009-10-13 @ 11:39:35
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: malin

tell me about it!

no more kladdkaka.

2009-10-13 @ 20:27:23
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0