OJ OJ OJ!

Mina vänner, vi kunde inte uppträda på Stålfors. Den var uppbokad. MEN, vilken tur att teatern var ledig! STORA TEATERN i Eskilstuna. Där ska vi dansa. FANTASTISKT! Det är ju till och med bättre. WOW! Nya kläder ska vi få också. Nu måste ALLA komma! Biljetterna kostar bara 50kr för vi vill fylla upp som bara den! Vilka ska komma? Jo hur var det nu? ALLA!

FREDAG 6/11...FREDAG sjätte november...FREDAG 6/11...FREDAG sjätte november...FREDAG 6/11...FREDAG sjätte november...FREDAG 6/11...FREDAG sjätte november...FREDAG 6/11...FREDAG sjätte november...

Det är då det händer! PANG BARA! Ni kommer få se mig och mina vänner skaka rumpa som aldrig förr!

Efter en väldigt svettig show på ABF. Vi tittar alla i olika kameror, lite synd. Tur att vi ska ta riktigt proffsbilder snart i våra finaste showkläder. (Hedvig! Vi saknar dig!!! Samban är inte densamma utan dig vettu.)


Kommentarer
Postat av: Nattz

Fan vad kul!! Ska direkt kika in i kalendern och se om det går att pyssla in THE sambashow ;D. krams

2009-10-16 @ 00:22:40
Postat av: Hedde

torkar en tår från ögonvrån Ni kommer bli så fina! Jag kan nog inte komma o hälsa på förrän december... (lucia kanske, jisses vad myspys det var i kyrkan) ska ni inte ha någon uppvisning så också?

2009-10-16 @ 10:16:18
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: anna

grymt! even better

2009-10-16 @ 17:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0