Scary

Nu har jag varit och beställt 30 affischer, 104 flyers och 420 biljetter till showen. Jag är en sån jävla fixer. Men jag var lite nojig, började oroa mig för att det skulle ha smugit sig in ett stavfel någonstans... Åh, blir nervös igen av att tänka på det... Men både Malin och Kristina har ju korrat allt så om något är fel tar jag fanemej med dom i fallet. Allt ska vara klart till imorgon så då ska vi tapetsera stan i Brasiliens färger.

Jo, ni kanske undrar hur det går med skolan. Nja... Det jag bör få klart på en vecka skulle jag behöva ca tre veckor till för. Det får väl bli rest som vanligt. Det är inte så jobbigt med rester i högskolan. Man känner sig lite sopig i och för sig men det kan jag ta.

Kommentarer
Postat av: Sassa

Du är inte ensam om'et, det är svårt att lägga upp en bra planering när man har så jvla mycket att göra, kan inte ens tänka mig hur det blir för er sambatjejer. Men ni är duktiga allihopa! Så ta det med en nypa salt, för allt kommer gå alldeles strålande!



Kram kram

2009-10-27 @ 14:32:25
Postat av: Hedde

Ah, stan kommer bli snygg som aldrig förr!

2009-10-27 @ 21:20:43
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: malin

duktiga duktiga madde! :)

hade nog inte blivit några affischer utan dej

2009-10-27 @ 22:45:54
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0