So long...

Snart kommer Jimmie och hämtar mig. Den här helgen är en landethelg. Ut i skogen ska vi ca 3 mil utanför Linköping, inget rinnande vatten och vedeldning. En och annan kondisbit kommer nog slinka ner när vi fikar i Linköping. Det ska bli himla mysigt. Jimmie har hyrt en Smart. Den är jättejätteliten och jättejättesöt. You know there will be pictures!

Vi får se om vårt modem fungerar därute. Om det inte gör det kommer jag antagligen få en helt sjuk internetabstinens. Telefonen fungerar INTE där, det har jag gett upp för längesedan. Men men, om internet inte funkar så ses vi på söndag. Som jag kommer sakna er!

Vår utsikt på landet, förra vintern.
PUSSA!!!

Kommentarer
Postat av: anna

pusspuss ha det mysigt!

2009-10-09 @ 17:09:29
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0