Speciella folk

Hur ska jag berätta om det här nu då?
På mitt Ica arbetar det en man, kille, man? Han är skum asså. Han känns som nörden med det gigantiska självförtroendet. Han känns som den tuffa killen som vill stajla men misslyckas.
En gång var han jättetrevlig och pratsam men på ett jobbigt sätt. Jag ville liksom bara packa ihop och gå och han fattade INTE vinken. Han började berätta för mig att han gillar coca cola. Jag sa det att jag inte tycker så mycket om läsk. Då börjar han berätta för mig att han brukar dricka red bull, det blir man pigg och får en massa energi av. Jag sa det att jag tycker att det är lite läskigt med energidrycker och att jag inte gillar dom heller. (Måste ju vara ett av historiens mest misslyckde raggningsförsök från hans sida...)

AJA, iaf. Efter den gången blev han väldigt tyst mot mig. Men inte "jag skäms lite och är tyst" utan "jag har aldrig träffat dig förr och tänker inte vara glad och trevlig tyst". Sen så är han så där avlappnat cool (fast egentligen inte). Ska slänga med varorna lite extra. "Jag är snajdig och kan mitt jobb minsann, blippa varor... fanns det ett SM i att blibba varor skulle jag eh... KNÄCKA" Sen så idag gjorde han det mest klassiska. Precis när jag kom in i affären kastar han skräp mot en papperskorg, och missar. HAHAHA! Han tittade skamset mot mig... såg hon?... Jajamensan det gjorde jag!

Sen så SER han skum ut, på riktigt! Lite som ett troll...

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Eskilstuna finest...

Vilken stekare, vilken hunk, vilken magnet för kvinnliga offer. Red Bull raggande brukar ju annars gå hem. Konstigt...



2009-10-23 @ 09:44:08
Postat av: anna

haha vilken ica?

2009-10-23 @ 20:28:26
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Mamma Dessi

Ta en bild...!

2009-10-26 @ 00:52:52
URL: http://www.Halloooooooo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0