Svooschfredag

Jag har inte varit still sen jag skrev sist. Det har varit fullt ös hela dagen! Nu kommer en liten resumé i bilder och ganska mycket text...



Först delredovinsning. Visst ser det ballt ut när allas prototyper sitter uppe?



Klassen på lunch (vi var alla förutom två). David blir så glad när han får mat. Det var en väldigt hetsig indier som väldigt väldigt gärna ville tjäna pengar på oss. Det var fullsatt när vi kom dit men på något sätt fick vi plats ändå.

Efter lunch hetsade jag hem och packade min Stockholmsväska. Sen tjoff tilbaka till skolan för att jobba lite innan bussen gick. Bussresan gick väldigt fort tack vare Hedvigs bok. Sen hets hets hem, lämna väska, pussa på min man (jag köpte blomma till honom idag för det är han mer än väl värd). Efter det bar det av till Lindas inflytningsfest i Vallentuna. Hon lurar alltid ut mig till vildmarken. Kan inte folk åtminstone bo i närförort? TUNNELBANA!!!



Man måste ta Roslagsbanan till Linda. Jag har inte åkt Roslagsbanan sen jag var elva, var på studiebesök i Täby Kyrkby, blev kvarglömd av vår lärare med två andra tjejer. En av tejerna tordde vi skulle dö.
Nä förresten, jag åkte nog Roslagsbanan när jag var 12 sist. Hade sovit över hos en kompis I Åkersberga. Henne har jag inte sett sen år 2000. Det är konstigt hur det blir ibland. Det skulle vara roligt att träffa henne igen. Kanske ska jag ta och leta upp henne på Facebook. Det är ju så man gör i dessa moderna tider. Sen kan vi i alla fall vara halvkompisar igen... Gilla varandras status, göra quiz som den andre skickat, chatta ibland och lova att vi ska ta en fika... Men kom igen, det är ju så jobbigt att styra upp sånt lite spontant med någon man inte sett på nästan 10 år...

Imorgon JOBBA. Nu SOVA.

Kommentarer
Postat av: therese

jag tycker du ska snoka upp henne! tack vare facebook umgås jag nu en hel del med en inte-sett-på-tio-år-kompis!

2009-10-18 @ 23:29:23
Postat av: anna

vilken produktiv dag, saknar skolan när jag ser första bilden:(

2009-10-19 @ 13:24:33
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0