Tjofadderittan!

Jag var så duktig och gick upp kl sju imorse och pallrade mig iväg till skolan men inte hann jag klart med min andra skrivgrej ändå. Vi har inlämning om en timme ungefär. Jag lämnar in nästan allt. Vrickade foten precis innan mål så att säga... 3 av 4, 75%... ganska bra med tanke på att jag bott i en danslokal de senaste veckorna. Vi har haft träning idag mellan 11 och 14. Jag trodde att vi skulle börja 14 men så var det inte... Jag skulle ha fikat med mysiga Helena men så bidde det inte. Känner mig snuvad på mys! Nu MÅSTE jag söka upp föda! Magen knorrar och jag misstänker att mina klasskamrater inte uppskattar mina halvfuktiga träningskläder. Hoppas jag inte luktar... man känner ju inte alltid sånt själv. Jag luktar gott tycker jag.

Mot inlämningslåda och sen MAT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0