True bloodkoma

Jag började titta på True blood igår. Hade väldigt låga förväntningar på den serien. Men efter ca 10 minuter av första avsnittet i första säsongen insåg jag att I NEEDED MORE! Jag höll på till 02.30. Sen ville jag sova.
Vampyrer är lagom läskigt för mig. Dom är inte så där luriga som barnspöken och poltergeistar. Sånna kan man inte styra över alls. En vampyr kan man i alla fall prata med lite grann. Om den inte äter upp dig på en gång vill säga. Sen så är det ju härligt att få vara så där patriotiskt stolt över unge herr Skarsgård. En landsman som har slagit igenom i det stora landet i väst. Jag har snart sett klart första säsongen och det känns ju helt fantastiskt bra att jag har nästan en hel säsong till att ta del av. Jippie! (Det enda jag inte gillar är hur deras huggtänder ser ut, konstiga, ungefär som en tvestjärtsbak i käften...)

Lördag är vilodag, söndag är dagen då allt händer! Imorgon blir det både träning och skola för hela slanten!


Kommentarer
Postat av: anna

jag har precis sett klart första säsongen, är två avsnitt in på andra. jag tycker alexander är så duktig. men sookie är jobbig!

2009-10-24 @ 17:56:29
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0