Vänner från förr

Facebook har fått mig att inse att jag faktiskt saknar en hel massa människor. Vänner man har tappat bort genom åren och det har hänt så fruktansvärt mycket dom åren! Ja, jag har snokat en del, kollat på bilder. Det ska man väl göra? Är inte det hela grejen med facebook? Det känns nästan som att man har missat så mycket av folks liv att man skulle behöva be alla att skriva ett 20-sidor långt brev som leder en från då till nu för att ha en chans att komma ikapp.

Ja, jag hoppas i alla fall att någon därute tittar på bilder av mig och saknar mig med...
Annars är jag alldeles ypperligt nöjd med att vara ett snokande psyko på egen hand, tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: anna

mariette, exakt en såndär bohemtyp vi pratat om på våra walks!



ja fika tack. vilken dag passar ert schema?

2009-10-24 @ 22:27:44
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0