Weeee

Jimmie landade vid tre. Han hade köpt med sig en dammsugare till mig. Bless him! Bless min far som gav mig pengar till den! Jäklar vad fint här blev! Sen bar det av ut på stan ett slag...

Jimmie prövade en rock, jag prövade Jimmies jacka. Den hade varit såååå rätt för mig för ungefär 20 år sedan. Jag köpte en liten klänning. Jag kände att det var dags för något nytt!

Mot Fröslunda och förfest hos Anna!

Arvid var på strålande humör. Nyklippt och kammad och allt!

Malin hade mycket att berätta om!

Vidare till RAW och dans!

Det var ju ändå Halloween... Jag bjuder på den fylleblicken =)

Varmt och klaustrofobiskt men dom ler ändå.

 

Raw var som vanligt... oförutsägbart. Antingen blir det knallkul eller mittimellan och man blir tvungen att kämpa lite. Vi hade kul så länge musiken spelade. Men djn sög och lät det bli tyst mellan låtarna. Väldigt underligt... Vi tappade bort varanda en del under kvällen också. Av både det ena och det andra skälet.

Kram och puss och tack tjejer och killar!

Idag har jag tränat, Jimmie och jag har käkat sushi och nu ska vi äta godis! Mina bekymmer gällande övervägande nakenhet på en scen inom en vecka får ge vika för lite snarr.

 


Kommentarer
Postat av: anna

fick du mitt långa långa sms?

snarr? det går man inte upp i vikt av, det är m:et som gör susen:)

2009-11-01 @ 10:27:22
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: malin

Ständigt dessa gossar som drar ner en i kaloriträsket. Jag åt chokladkaka hos tobbe och jerry måste jag skamset erkänna.



Sexigaste bilden med gasmaskerna ;)



Jag får ofta höra att jag gestikulerar när jag pratar, men jag har aldrig förstått hur mkt förän nu. Värsta dramaqueen.



Jag hoppas de e ok ifall jag snor lite bilder.

Ses snart, redo att skaka vårt nygödda fläsk ;)

KRAM

2009-11-01 @ 10:49:36
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0