14 timmar senare...

Med 5 timmar sömn i kroppen och 8 timmar mer arbete börjar jag känna mig något sleten. Men det har gått rätt bra idag faktiskt. Har snubblat över några klyschor på vägen till min affischs slutresultat. Ja alltså, det var en affisch med alla mina små apor och fjärilar och ugglor som skulle sammanställas. Aldrig blir man nöjd, men tänk vad jag har lärt mig!

Nu ska jag hem och skriva ett PM om mina upptäckter, lärdomar och huvudbryn. Det blir bra det. Jag är sugen på chips. Kl 03.30 i natt blev jag jävligt sugen på vinägerchips. VARFÖR DET? Jag gillar ju inte ens sånna. Kanske hade brist på nått surt och fränt i kroppen.

Ska köpa chips, bädda ner mig i sängen med datorn på magen och somna tidigt. Imorgon är det redovisning.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sicka snygga djur Madde! Det gjorde du bra :) kram

2010-02-18 @ 18:50:50
URL: http://johannahedqvist.blogspot.com
Postat av: anna

SÅ JÄVLA BRA! Färgtonerna passar ihop så bra. Fyfaan vad ugglan blev fin och spidermonkey! den liknar poppin mest. Kanske kan bli poängavdrag om man ritar en apa med spretiga tänder och öppen mun:)

2010-02-20 @ 11:17:53
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0