Idag såg jag...

Idag såg jag en man som öppet gick och kliade sig i skrevet strax innan han gick in på läkarmotagningen här på Kungsgatan. Då tänkte jag två tankar:
1. Om man nu absolut måste klia sig i skrevet, varför kan man inte vänta tills det inte går någon med oskyldiga ögon rakt emot en på samma smala trottoar? 2. Undrar vad kan skulle uppsöka en läkare om? MAHAHAHAHAH!

Jag blev tvungen att gå och handla lite livsmedel packade med vitamin c. Har börjat må lite skumt och tänker verkligen INTE bli en sjuker!

Nu ska jag minsann få lite skolarbete gjort. Ska försöka rita en fjälluggla med Pro Markers. Det kan gå hur som helst. Jag är INGET proffs i den kategorin. Vet inte vad jag gett mig in på.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha av dina bilder att döma har du 100% koll på dina pennor i alla fall :)

2010-02-10 @ 18:33:13
Postat av: anna

jag smittar visst alla....

2010-02-10 @ 20:21:08
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Jimmie

Stick dig inte på pennorna bra. Vad har vi sagt förresten? Jo,en penna i taget...

2010-02-10 @ 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0