Korvstroganoff fast ändå inte.

Jag lagade precis Korvstroganoff, det heter väl egentligen korv Stroganoff. Fast istället för korv använde jag några bitar från Hälsans kök som hette någonting med bitar a lá kyckling eller var det kanske som kyckling...? Dom var rätt äckliga faktiskt. Sen så har dom ju en innehållsförteckning på typ tusen grejor också. Men det var rätt normala grejor, inte en massa E hit och dit. Såsen blev god i alla fall, men den där låtsaskycklingen svalde jag något motvilligt. Man måste tänka på näringsinnehållet, tiden den tog att laga och pengarna den kostade att köpa innan man slänger mat när man är student. JAPP!

Annars då. Jag var ju dundersjuk i helgen men mår bättre nu. Fick skämmas på delredovisningen idag eftersom min skolhelg gick till att sova, knapra alvedon och snyta mig. Nu sitter jag och målar en fjälluggla. Jag har inte kommit så jättelångt ännu. Imorgon måste den bli klar. Jag måste måla en apa imorgon också. Redovisning på fredag!


Kommentarer
Postat av: anna

quorn! blir nog tusen gånger bättre och innehåller bara typ tre saker. det gillar man. man ska äta mat utan innehållsförteckning, det är ju riktig mat, det andra är bara kemilåda. som sagt, matregel: OM MAN KAN HA INGREDIENSERNA I SITT SKAFFERI SÅ ÄR DET MAT! /anna skipper nästan

2010-02-18 @ 23:42:39
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0