Så var det det där med middag...

Asså, just nu är jag som en lobotomerad ungkarl när det kommer till middagsidéer. Jag pillar bort lite navelludd och försöker komma på något kreativare än fiskpinnar eller köttbullar och ketchup. Min ketchup gick dessutom ut i september och jag har inte slängt den än. Åt den för någon vecka sen och då smakade den bra faktiskt.

Näpp. Jag kollade igenom kylen och hittade en burk keso. Den köpte jag för läääääääägensen, tur att keso har lång hållbarhet. Skivade lite äpple så var saken biff. Eller inte biff utan mer keso och äpple i kopp.



Imorgon blir en hellattjo dag. Jag ska koka varm choklad och göra ett helt lass med ostsmörgåsar för jag ska på utflykt. PARKEN ZOO PARKEN ZOO! Vi ska gå med klassen och läraren och rita djur. Himla bra! Det känns som att jag är 12 igen och ska på skolresa. Fan, glömde köpa Ballerinakex. Det skickade pappa alltid med mig i matsäcken... ooo nostalgi.

Kan inte bestämma mig vilket djur jag ska rikta in mig på dock... Vår lärare förväntar sig nog att man ska teckna av något riktigt exotiskt. Men skulle det inte vara lite kul att rita av en get, eller varför inte ett vårtsvin?

Kommentarer
Postat av: anna

jag kör mina löpsedlar! och bok, ja det skriver jag redan en, men det är lite humhum om det än så länge, eller rättare sagt, jag håller på med förarbetet nu.



jag tycker vi ritar get, och hoho! jag får rita hur fult jag vill för ingen ska ge betyg!

2010-02-03 @ 23:08:54
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0