Sista dagen på Zoo

Idag hade vi vårt sista Zootillfälle. Nu ska jag bara få ihop en bild av de tusen ickeskisser jag har lyckats producera. Spindelapor är helst inte still. Det var 3sekundersteckningar som fick klämmas fram. Jag kommer sakna alla fina kompisar.


Det var så fint väder ute tyckte Poppin.


Ett djur man fick klappa! LYCKA! Den gosigaste katten! Han hade flyttat in till personalstugorna utanför Zoo. Katter är så coola. Hans ägare har både öronmärkt och kastrerat honom men det skiter väl han i. Eller det är väl därför han drog...


Geparden vankade av och an i solen. Den ville äta upp Malin lite grann.




Det var en liten engagerad skara som var på Zoo idag.

Nu på kvällen har jag ritat uggla. Det går väl sådär, tackar som frågar. Den blir GRYM! Mumsat på kiwi har jag också gjort. Jag äter den så här...


Det är mycket godare och mindre kladdigt än att äta den med sked och sitta och gröpa.

Sen så lagade jag lite god mat. Hemmagjord tomatsås (alltså från färska tomater, inte burk) och MOZZARELLA!


Kommentarer
Postat av: Hedde

Du borde göra en kokbok! Din mat ser alltid så smarrig ut. Mm, mozzarella. Och jag som inte ens gillar den snablarns smaklösa osten!

2010-02-11 @ 21:49:17
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: malin

buhu.. jag saknar dom redan :(

2010-02-11 @ 22:34:32
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0