Lite tidigt för ångest

FÖR I HELVETE! JAG ÄR SÅ KLANTIG! Vill börja gråta! Min telefon ringer 8.37, jag tänker "Vad är det för en idiot som ringer innan nio en lördag?", telefonen ringer igen... och igen. Då svarar jag "Hej det här är Sandra från jobbet, var är du någonstans?" HELVETE HELVETE HELVETE "Ska jag jobba idag?" FAN FAN FAN MAGEN KNYTER SIG "Ja, det är ju din vanliga helg."

Jag var övertygad om att sommarens schema hade börjat gälla och att dom rullande helgerna var över för den här våren. Men tydligen så rullar dom på fram till midsommar. Jag har till och med fått ett mejl om det här. Men när jag pratade med en kollega var han bombsäker på att helgerna bara höll på maj ut. MAN SKA ALDRIG LITA PÅ NÅGON ANNAN ÄN SIG SJÄLV! MAN SKA ALLTID SJÄLV KOLLA UPP SAKER OCH TA ANSVAR FÖR DOM! Det var ju ingen direkt idé för mig att slänga mig på tåget och åka dit, jag skulle ju ha blivit ca 4 timmar försenad. Hoppas dom fick in någon annan.

Det här är verkligen inte likt mig. Jag brukar ha koll på allt. Hade verkligen tänkt dubbelkolla det där mejlet. Men det föll ur huvudet. Det har som sagt blivit alldeles för mycket på sista tiden. Jag är så himla rädd om det här jobbet och vill inte göra några missar alls men mänskligheten kryper sig på ibland. Jag föredrar ju annars att se mig själv som något av en superkvinna of some sort.

Förlåt så jättejättemycket jobbet!
Vi ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Madde jag blev glad att du inte kom för ja fick ett bättre schema ;) men framförallt blev jag LEDSEN för att ja nu inte fick träffa dig ihelgen :( nu tar det väl lång tid innan vi ses? Kram

2010-06-06 @ 11:27:47
Postat av: Anonym

Johanna fyllde jag ju i att det var ifrån...

2010-06-06 @ 11:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0