Vad som är dåligt med Subway

När man har ätit på Subway så stinker fingrarna efteråt. Luktar liksom svettigt. Idag när jag åt en dagens sub så valde jag bort osten för jag tänkte att det skulle hjälpa. Det gjorde det inte. Mina händer luktar ändå. Kan det vara dressingen kanske? Hmm... Alla deras mackor smakar likadant. Dagens fyllning gör liksom ingen skillnad när man ändå öser på grönsaker, oliver och jalapenos och samma dressing man alltid väljer. Aja, de smakar bra i alla fall tycker Madde.

Jag har varit väldigt dålig på att laga mat den sista tiden. Jag vill bara äta ute. Det är så lyxigt att slippa lagandet och diskandet. Min skatteåterbäring kommer rinna iväg snabbt om jag fortsätter så här...

ÄHHHH orka, när man är ensam och kämpar med det sista av skolan för att få CSN i höst så får man!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har i alla fall möjligheten att äta på Subways.. =(

2010-06-10 @ 09:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0