Helg, IGEN?

Ida ere lörda och jag ska strax iväg och träffa syster yster. Vi ska kika i secondhandaffärer och äta brunch. Tror inte jag har träffat Tessan sen slutet av September. Känns ju hur deppigt som helst. Men... livet kommer emellan allt man vill göra allt som oftast.

Igår var jag och Jimmie och vårt kärleksbarn Lova hos Jimmies vän Daniel och drack lite vin. Daniels sambo hade gjort sjukt goda små smördegsknyten med ost och salami i tror jag. Dom slank ner en efter en. Christian bjöd på Jäger och jag tog glatt emot. Jäger är fan rätt bra asså, man blir glad.

Så två glas vin och fyra huttar Jäger senare begav vi oss hemåt i natten. Lova vinkade snabbt in en taxi och vi tutade hem till Hornstull. Det blev en trevlig kväll. En del gliringar blev det angående en viss drunken Madelaine med landstingsfilt om axlarna. Det är ju kul att folk läser bloggen :) Ja det tycker jag. Inte mycket är hemligt när det kommer till mig...

Saker är som dom är och det blir som det blir. Eller hur var det nu?

Ikväll ska jag äta mat med Lova och väldgästa hennes brors inflyttningsfest, det blir nog trevligt det med.
Ha en härlig LÖRDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!


Kommentarer
Postat av: kärleksbarnet

skönt att du äntligen har offentliggjort det! och extra bra att en viss David inte nämns! det betyder att jag vann =)

2010-11-15 @ 08:49:04
Postat av: Anonym

2010-11-15 @ 10:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0