Just sit'n

Ja, jag sitter här hemma och pysslar lite frågor inför mötet med Svenska grafikbyrån imorgon. Ska bli kul att gå dit. Jag hoppas verkligen att det blir givande annars kommer det gå åt pipan med den här branschanalysen.

Hur gick träningspasset igår? Jo, jag tycker inte att jag behöver skämmas, verkligen inte. Skammen tar vi sen om jag och Lova kör kondis ihop, då kommer skammen vara överhängande. Mitt flås när det kommer till att springa är inte vad det borde vara. Det gick som sagt bra igår men idag... VOJ VOJ! Mina stackars armar! Och varenda muskel längs sidorna av bålen säger ajaj. Jag har träningsvärk liksom på love handlesen, ja liksom bak men på sidan av ryggen. Jäkligt bra! Inte för att jag har mycket loveisar att prata om, men ändå.

Om jag skulle ta tag i mitt arbete igen nu då... Lite sugen är jag på att träna också. Ikväll ska jag på middag hos svärmor. Jag skulle få pannbiff sa hon. Gott gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0